Patanie cu o comanda pe feelunique.com

Despre feelunique.com am scris aici. L-am recomandat ca un magazin de unde se merită să cumpăraţi şi îmi menţin părerea, deşi ultima aventură cu ei nu a fost tocmai plăcută. După Crăciun au avut reduceri destul de mari la produse, iar eu urmăresc tot ce ţine de gama Philip Kingsley, pentru că la cât de scumpe sunt, o reducere nu strică niciodată. Mai ales că reducerile la produsele Philip Kingsley sunt rare. Aşa că am dat o comandă mare de tot, ce a conţinut 90% produse Philip Kingsley.

comanda feelunique

Comandă mare, cu un total de 193 de lire. Produse cât să îmi ajungă pe un an de zile. Am plasat comanda pe 30 decembrie şi în aceeaşi zi am primit confirmarea că a fost livrată în două colete. Tot în acelaşi email îmi spuneau că e posibil ca cele două colete să ajungă în două date diferite. Până aici nicio problemă. Aşa că m-am pus pe aşteptat. În general, coletele ajung cam in 10 – 15 zile, maxim 20 de zile, asta când Poşta Română încurcă Jersey UK cu Jersey US şi mi le trimite la poşta vamală unde trebuie să le ţin un curs de geografie.

Numai că de data asta Supriză: au trecut aproape 30 de zile şi nici urmă de colet. După calculele mele trebuia să fi ajuns deja de vreo săptămână. Am socotit că nu ar fi plecat pe 30, ci pe 4 ianuarie după Revelion. Apoi, am aflat că au fost nu ştiu de întârzieri pe la Poşta UK, aşa că am mai adăugat câteva zile, dar tot nimic. Ce să fac? Ce să fac? Comanda e totuşi prea mare ca să uit pur şi simplu de ea. Aşa că le-am scris celor de la feelunique.com şi le-am explicat că niciunul din cele două colete nu a ajuns. Dar, nu am primit niciun răspuns.

Aşa că am făcut o plângere la Paypal pe aceeaşi temă. La Paypal trebuie întâi făcută o plângere oficială care este trimisă comerciantului şi, abia după 15 zile, se poate deschide o dispută care va fi rezolvată de paypal după cum consideră ei. Asta a fost acum două zile. Şi chiar astăzi când mă uitam pe site-ul UK al Protecţiei Consumatorului să văd care e procedura pentru a face o reclamaţie, primesc notificare de la Paypal că plângerea a fost rezolvată. Intru în contul de Paypal şi văd că am primit toţi banii înapoi de la feelunique.com

rezolvare

Peste puţin timp am primit şi emailul prin care eram înştiinţată că am primit banii înapoi, deoarece au trecut 28 de zile de la data expedierii coletului şi dacă nu l-am primit până acum se consideră pierdut la poştă.

Acum, cu un ochi râd că mi-am recuperat banii şi cu altul plâng fiindcă chiar îmi doream produsele. Concluzia e că dacă în 28 de zile nu aţi primit coletul de la feelunique, primiţi banii înapoi fără probleme. Cel mai probabil, tind să cred, ca plângerea la Paypal nu şi-a avut rostul, dar eram chiar îngrijorată fiind o comandă mare şi mulţi bani la mijloc, nu mai ştiam ce măsuri să iau ca să îmi văd ori produsele ori banii.

Comenteaza cu facebook

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: