Raspuns de la iHerb

După ce au trecut 7 luni de la comanda pe care am dat-o pe iherb, aia cu transport de 4 USD şi coletul nu a ajuns nici acum, le-am scris celor de la iherb. 
Răspunsul este foarte drăguţ: 
Thank you for notifying us that your order was not received. Since your package offers no tracking, we cannot provide you a specific explanation why it was not delivered. However, the most common explanation why the package is not being delivered is due to customs.
Most likely, your country’s customs office will not release the package. They consider this package to contain restricted products or the local customs fee for entry has not been paid. As a result, the package may have been turned back to iHerb.com.
Unfortunately we are unable to refund you for an order that is not delivered unless it is sent back to iHerb.com.
As it states on our website when you select the shipping method, refunds are not available when choosing DHL Global Mail as your shipping method and the order is lost.
We appreciate your business and apologize for any inconvenience that this has caused.
Thank You,

Thank you for shopping with us 🙂

Cu alte cuvinte, asta e – nu ai avut număr de urmărire nu este problema noastră că ţie nu ţi-a ajuns coletul după 7 luni şi că nici nu o să îţi ajungă vreodată.
PS. Nici coletul de la Vitacost nu a ajuns după o lună şi jumătate. Chiar sunt curioasă dacă de la ăştia îmi voi primi banii înapoi, căci aşa s-au lăudat: dacă nu primesc coletul, după 2 luni primesc banii înapoi.

Comenteaza cu facebook

comments

4 thoughts on “Raspuns de la iHerb

  • 24 July 2014 at 19:09
    Permalink

    Foarte ciudat ca nu ti-au oferit refund!! Eu am avut o comanda destul de “scumpa” care nu mi-a ajuns, 75$, si mi-au dat refund. E a devarat ca au spus ca e singura data cand imi vor da refund, deci daca mi se mai pierd colete…ghinion. Dar avand in vedere faptul ca din 38 de colete, mi s-a ratacit unul…Sper sa nu mai am ghinion!
    Cate comenzi ai la activ? E posibil ca si de asta sa nu-ti fi oferit refund, ca ai avut putine comenzi…Nu stiu ce sa zic, dar eu stiam ca la toata lumea ofera un refund,dar pt o singura comanda pierduta.

    Reply
    • 24 July 2014 at 19:57
      Permalink

      Nu am avut multe comenzi dar au fost destul de mari… si in afara de asta pierdută toate au fost cu numar de urmarire. M-as fi așteptat la altceva de la ei… totuși

      Reply
  • 16 August 2014 at 13:07
    Permalink

    Daca nu primesti suma inapoi de la comerciant, cea mai buna idee este sa te duci la banca si sa completezi aviz de refuz de plata (chargeback). Vei primi banii inapoi cu siguranta, numai daca nu a trecut perioada de 180 de zile, de la data incheierii tranzactiei.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: